Yumeko valt in de prijzen, maar wat heeft u daaraan?

Ook in 2021 heeft Yumeko weer een aantal mooie prijzen in de wacht weten te slepen. Hartstikke fijn voor ons natuurlijk, maar uiteindelijk ook voor u en de rest van de wereld.

Ieder bedrijf is blij om beloond te worden met een award, vooral als die prijs onderstreept waar je als bedrijf voor staat. In 2021 was Yumeko dan ook erg verguld met dit mooie rijtje:


  1. Purpose Day Award:
    De Purpose Day Award is een prijs die wordt gegeven aan bedrijven die het begrip ‘purpose’ echt weten in te vullen met een betekenisvol beleid en een ethisch handelen in deze wereld. Purpose Day is inmiddels koploper van de purpose-beweging in Nederland.
  2. FD Gazellen Award:
    Dit is een award die wordt uitgereikt aan de snelst groeiende bedrijven van Nederland. 
  3. Plek 17 in de Crossborder top 30: 

    Technisch gezien geen prijs, maar een prominente plek op de ranglijst van de succesvolste e-commerce bedrijven van Nederland die de grootste omzetgroei halen in het buitenland.

    mood-duvet-cover-set-cotton-sateen-deep-green-1-_2_

    PRIJZEN WINNEN HEEFT EEN POSITIEVE IMPACT 
    Een prestigieuze prijs ontvangen als bedrijf is natuurlijk een beloning voor ons harde werk, maar dat is niet het belangrijkste doel. Het draagt namelijk indirect ook bij aan het creëren van een mooiere, schonere en zachtere wereld. En dat vinden we bij Yumeko nog veel belangrijker.

    De gedachte hierachter? Het winnen van een award gaat gepaard met veel publiciteit in de media en evenementen rondom de uitreiking. Door al die aandacht groeit de naamsbekendheid van Yumeko – en dat is precies wat we willen. Om meer producten te verkopen, maar ook zodat meer mensen en bedrijven onze missie leren kennen: een positieve impact maken op milieu, mens en dier door het aanbieden van duurzaam bedden- en badgoed van hoge kwaliteit dat is gemaakt in eerlijke productieketens.

    “Het winnen van een award draagt indirect bij aan het creëren van een betere wereld”

    Nu denkt u misschien nog steeds: leidt die naamsbekendheid nou echt tot een betere wereld? Stukje bij beetje wel. Verandering in gang zetten is een kwestie van een lange adem, maar hoe vaker mensen horen dat het mogelijk is bij te dragen aan een eerlijkere, schonere wereld én financieel succesvol te zijn, hoe groter de kans is dat ze ook naar manieren gaan zoeken om duurzamer te leven of produceren. Het liefst zien we niet alleen dat consumenten onze biologische en fairtrade producten kopen, maar ook dat we andere bedrijven inspireren om te transformeren naar duurzame bedrijfsmodellen. En dat gebeurt gelukkig steeds meer.

    yumeko-renew-duvet-11-unretouched-face-_1_